Gå til innhold

hva kan dette være?


Anbefalte innlegg

Skrevet

i det siste så har e veldig problemer med å sitte meg ned, det gjør lissom litt vondt i underlivet. å har ofte følte e må ordentlig på do, men kommer ingen ting:S er 17 +2dager.

 

å av å til når e hoster så er det akkurat somd et røsker der nede:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være urinveisinfeksjon kansje??

Skrevet

da skal det jo svi når man tisser så tviler på det. har aldri hatt det så ille før

å jeg ha hatt urinveis infeksjon mange ganger

Skrevet

når man er gravid er det ikke allti man kjenner at det svir. er selv plaget med UVI og vet hvor vondt det er. så test urinen din for sikkerhets skyld....

hørtes litt ut som det kan være det.

Skrevet

kan det være at "livmortrådene" strekker seg? Det er ganske vanlig å kjenne det som litt vondt tror jeg. Det "stikker" litt nederst i magen min innimellom, mer når jeg reiser meg enn når jeg setter meg riktignok...

 

Ring legen, det er alltid greit å få bekreftet at det ikke er noe farlig :)

 

Lykke til!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...