mamma til to små gull Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Tenkte jeg skulle overraske min kjære med en storbyweekend i bursdaggave, han blir 30. Noen som har en by å anbefale? Hvor mange døgn er mest vanlig på slike weekender? Hadde egentlig tenkt torsdag til søndag. Har vært inne og kikket litt på forskjellige reiseselskaper. Noen som har noen å anbefale, billig og bra?
Kakeåndsen Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Barcelona er en fanrastisk by! Billigere å reise hjem på mandag enn søndag forresten.
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Ingenting slår København og London! København er bare best;) Med tivoli osv
mamma til to små gull Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2007 Torsdag til mandag da? Eller fredag til mandag? Er vel ofte slike "pakker" som selges, med fly og hotell? Eller er det billigere og ordne fly og hotell hver for seg?
Arb.ledig husmor Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 Edinburgh er en kjempefin by... Det samme er Venezia, men der har eg hørt det er litt dyrt...
Miss Foster Skrevet 20. juli 2007 #8 Skrevet 20. juli 2007 Barcelona, Sevilla og Madrid. Nydelige byer, men allerhelst unngá nár det er pá det varmeste (august).
Tuttalutta Skrevet 20. juli 2007 #9 Skrevet 20. juli 2007 Barcelona :-) Jeg ville bestilt fly og hotell hver for seg for å få det billigst. 4 netter feks?
cherry coke Skrevet 20. juli 2007 #11 Skrevet 20. juli 2007 Amsterdam! Fantastisk koselig by! Ellers vil jeg anbefale Lisboa og Barcelona:)
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #12 Skrevet 20. juli 2007 Paris, ingen over ingen ved siden jeg elsker den byen! En utrolig hyggelig, romantisk og rett og slett fatastisk by.. Den har så mye å by på at selv etter at jeg har vært der 6-7 ganger så vil jeg fortsatt tilbake igjen og igjen hehe..
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 20. juli 2007 #13 Skrevet 20. juli 2007 London Edinburgh Roma Firenze Paris München Praha Det er byer jeg liker veldigt godt. Kjøp flybilletter og boke hotell selv er absolutt det beste. Liker absolutt ikke Barcelona somm en annen her sa, men smaken er som baken.... Veldigt pene badestrender i Barcelona da.
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #15 Skrevet 20. juli 2007 Vil anbefale Barcelona eller Tallinn. København er også en kjekk by! Vart litt skuffa av Paris. Mange "hovne" mennesker i servicebransjen, du bør snakke fransk for å forvente god service er vår erfaring..
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 20. juli 2007 #16 Skrevet 20. juli 2007 Paris anbefaler jeg. Anbefaler da fredag til mandag eller torsdag til mandag
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 20. juli 2007 #17 Skrevet 20. juli 2007 Verdens beste by er New York! ) Får aldri nok av den! men det er jo litt lengre da! Kanskje greit å være der fra onsdag til søndag/mandag ihvertfall!
ღhælgelainnღ Skrevet 20. juli 2007 #18 Skrevet 20. juli 2007 Jeg vil anbefale Stockholm, København og Tallin. Koselige og fine byer. Barcelona og Paris er ganske dyrt syns jeg. Ellers er det jo flere øst europeiske storbyer en kan reise til. Praha, Budapest osv. Wien er også en flott by!
skilpaddemamma Skrevet 20. juli 2007 #19 Skrevet 20. juli 2007 paris er en utrolig flott by, vi møtte bare hyggelige mennesker som gjorde sitt beste i å forstå og bli forstått. Kassadama på "Rimi" i ei bakgate snakka ikke engelsk,men det var jo ikke akkurat noe problem. Hadde dratt tilbake til paris om vi hadee hatt anledning. Praha og Lisboa er også fine byer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå