Gå til innhold

hjelp ang. blødninger!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

er 9 uker på vei nå, men har småblødd en stund nå. først begynte det fra den 2-6 juli, så var jeg på ultralyd(alt sto bra til). så kom neste uke, da hadde jeg fri fra jobb( har en ganske stressende jobb), da blødde jeg ikke i det hele tatt.

men så denne uken når jeg begynte på jobb igjenn, så kom blødningene tilbake! hva kan det være å hva skal jeg gjøre?

er redd for å ringe legen å høre overhysterisk ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke tenk på å virke hysterisk! Det er jo det vi har legen til - å skjekke sånt når vi er usikre og bekymrer oss. Jeg blødde også endel både dette og forrige svangerskap - alt har gått fint, og legen fant til slutt ut at jeg mest sannsynlig har veldig skjøre slimhinner når jeg er gravid, så det skal lite til før jeg blør + at jeg hadde foranliggende morkake denne gangen. Ta deg en tlf til legen din igjen, du - kanskje du behøver en sm igjen så du får slappet av? Høres jo ut som om det kan ha en sammenheng med blødningene dine at du stresser litt? Lykke til i allefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...