lullen snart 4trollunger :) Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 dere som har kjempe fine piczo sider. hvordan får dere det til??? er helt grønn jeg... vil så gjerne lage en side til lille gutt og babyen. hvem hva og hvordan får jeg "barne/baby" layout?
Mersa og gutta <3 Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Piczo er ganske selvforklarende....Prøv deg frem.... Sånne babyting finner du på hentesider (masse tråder med de her!), du må large det du vil ha på maskinen din og laste det opp på siden du vil ha det på som et bilde... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå