Gå til innhold

Tips til hvordan lage jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt og vil lage en jente...

Noen som har forsøkt og det har klaffet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foreslår........romatnisk middag. ,masse kos.........laaaaaaaaaangt vorspiel.... en runde i halmen..................................Så har du 50% sjangse for å få gutt eller jente. Lykke til. Håper du blir fornøyd med det du får:)

Skrevet

Tuller du??? De kommer ikke på bestilling, så vidt jeg vet;)

Håper dere blir fornøyd uansett hva dere får! Lykke til!

Skrevet

Hihi... Mannen min ville prøve en teknikk for at vi skulle få gutt (han ville nemlig at gutten skulle bli født først slik at en eventuell jente fikk en storebror som kunne passe på henne, hehe). Du ser vel på nicket mitt hva vi fikk? ;-) Føler at jeg må slenge på et P.S.: Nå har han lyst på tre jenter!!! :-)

Skrevet

Takk for svar!

Niks, tuller ikke. Vet at det er tider i syklusen at sjansen for å få jente er større enn å få gutt. Vi blir selvsagt glad for gutt også, men av ulike grunner foretrekker vi en jente denne gange. Er jo lov å prøve å påvirke naturen litt.

Et triks noen har sagt tidligere er at mannen ikke bør ha sædavgang den siste tiden før samleiet, det er nemlig slik at jenteceller lever lenger enn gutteceller slik at det da er flest jenteceller i sæden.

Andre tips?

Skrevet

Husker ikke nøyaktig, men hvor man er ift eggløsning skal ha noe å si ift temperaturen i skjeden/livmoren. Jente- og guttecellene påvirkes ulikt av temperaturen visstnok, hvor den ene har større sjanse til å komme frem enn den andre i spesielle stadier av syklusen. Man får kjøpt slike apparater som man tisser på og som så viser hvor man er i syklusen på apoteket(?).

Ikke noe spesielt godt svar siden jeg ikke husker selve cluet med dette, men du finner sikkert ut av det. Lykke til!

Skrevet

Jentesædcellene lever lengre enn guttesædcellene, men guttesædcellene svømmer raskere.

Dersom du vil ha jente bør man ha sex noen dager før eggløsning, da guttecellene ikke lever så lenge i forhold til jentecellene.

Dersom man vil ha gutt bør man ha sex når man har eggløsning, da de svømmer hurtigst.

Dette er vel noe som ikke garanterer det ene eller andre kjønn, men kanskje øker det sjansen...

Lykke til, du blir nok like glad uansett kjønn:-)

Skrevet

Jentespermen er seigere og mer langlivet enn guttespermen, som er kjappere til beins, hehe. Så hvis man har hyppig sex så skulle jentesjansen være større, for da er det jentespermen være i flertall enn at guttespermen kommer i en stor sprut på el-dagen.

Skrevet

Da blir det maaaasse sex da....;o)

Har en jente jeg... Og en gutt. :o)

Det var ikke valg av kjønn som sto i hodet på meg når mine barnble laget for å si det sånn.

Skrevet

Takk for svar jenter!!!

Tihi, tenker ikke på kjønn i akten nei ;-))

Skrevet

ja nå blir gubben glad, masse sex for kanskje å øke sjansen for jente... he he... vi har en gutt fra før, så har litt lyst på ei lita jente og... men selvfølgelig, er det viktigste at vi KAN få et barn til og at det er velskapt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...