Lilly 79 Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Er gravid men sambo ønsker jeg skal ta abort. Har ikke gjort noe for å bli gravid. Er så lei meg, klarer ikke å ta abort, men er redd sambo går i fra meg. Gråter her jeg sitter, og nei jeg klarer meg ikke alene med 3 barn, å gud å gud, dette er vondt! Vil noen legge det ut på skravlesiden for meg? Anonym
ana baroma Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Kontakt Amathea og få en samtale der. De kan hjelpe deg å sortere tankene dine:) Lykke til!
Northernlights Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 En sånn samboer går ofte en vakker dag uansett. Her må du nok ta et STORT valg,ja. Håper du klarer å ta det rette valget for deg. Husk at du skal leve med det. Fatter ikke at en samboer kan presse noen sånn,jeg! Er han virkelig glad i deg??? Det ville jeg spurt han om! Her er dere virkelig 2 stykker om ansvaret, og siden du ikke vil ta abort, så tror jeg ikke du kommer til å få det godt med deg selv om du tar abort. Og du kommer for alltid til å legge skylden på HAN, og det vil igjen kreere en situasjon for deres forhold som kommer til å bli ødeleggende. Et lite barn er et mirakel,og hvis han ikke vil ha flere barn,kan han snippes i leketøyet! Lykke til!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå