Gå til innhold

Hjeelp kan dette stemme?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarte selvfølgelig ikke å vente i dag med å ta en clearblue, så jeg tok den nå for ca 15 min siden. Det var ikke med morgen urinen heller, men sånn som jeg kan se så er det en svaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak strek og den e mega svak, men jeg tørr ikke juble enda, er enda 8 dager til jeg egentlig skulle teste!!=)

Men er det virkelig mulig at en clearblue kan slå ut 8 dager før Ikm??

Noen av dere andre som har testa så tidlig og fått en sååå svak strek, når jeg holder den opp mot ett sterkt lys så vises det knapt, men holder jeg testen normalt i lyset ser jeg streken så vidt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og tester og tester.....

Har IKM om ca 8 dager jeg også,men testen min var blank negativ idag.

Men er jo tidlig enda da.

Jeg bruker slikr billigtester som jeg har bestilt på nettet.

En strek er en strek!!!! Og da har du jo HCG i blodet,det vil si at det lille fosteret sier:"pip,her er jeg"!!!!!! ;)

Tror du er gravid jeg,men test igjen om noen dager for å være sikker:)

Skrevet

tror du virkelig det at jeg er Gravid?!!!!=)

Åhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!! Jeg har jo hørt at en strek er en strek, samboern min va innom til lunsj og han fikk se testen og han sa han oxo så streken sjøl om den e veldig svaaak;)

Jippi tror jeg at jeg kan si nå=) *tårer i øynene*

Men skal teste igjen om 3 dager=)

Skrevet

Du er nok gravid, GRATULERER :-)

Sist jeg var gravid testet jeg positivt 3+3 :-)

Skrevet

Gratulerer sååååååå mye! Håper jeg får samme gladmeldingen denne måneden :)

Kos deg med magen din :)

Skrevet

gratulerer sååååå masse:)

Skrevet

Gratulerer med svak strek! Er det ikke slik at negativen kan være falsk, men ikke positiven? Jeg tror i hvertfall det. Så gratulerer! Jeg håper streken er mye sterkere neste gang du tester, og at TR holder seg laangt unna! :-)

Skrevet

Ikke for å være så gledes dreper som nicket mitt tilsier, men altså hvor svaaaaaaaaaaaaaak en strek er spiller ingen rolle, et x er et x eller en strek er en strek. Men streken KAN IKKE være svakt grå. Da er det en skygge strek, en strek der middelet som skal slå ut ved HCG ligger i streken og venter på urin. Hvis testen ga svakt blå, innenfor de minuttene testen kan brukes er du gravid. Siden det er så tidlig er det nok lurt å teste igjen ved ikm uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...