Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Er gravid men sambo ønsker jeg skal ta abort. Har ikke gjort noe for å bli gravid. Er så lei meg, klarer ikke å ta abort, men er redd sambo går i fra meg. Gråter her jeg sitter, og nei jeg klarer meg ikke alene med 3 barn, å gud å gud, dette er vondt! Vil noen legge det ut på skravlesiden for meg?
Lilly 79 Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Jeg har lagt det ut. Forøvrig vil jeg si at du klarer deg bedre som alenemor til 3, enn å sørge over a du har tatt bort et barn du ønsker, samtidig som du lever med en drittstøvel. klem
Gjest -<<- Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 En samboer som går i fra deg for en slik grunn er ikke noe å samle på, og det vet du sikkert fra før. Forøvrig er det godt gjort å være gravid uten å ha gjort noe for å bli det. Men dere streitinger er jo stort sett to med på leken, så han kan'ke godt skylde det på deg.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Går på ppiler, men den gang ei. Er gravid for det:( Hvorfor meg?? Vet ikke om vi har økonomi til 3 barn en gang.
Gjest -<<- Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Hvorfor deg? Aner ikke. Kontakt amathea ellerno' for rådgivning ang. økonomien. Folk bør nok generelt ikke ta aborter de ikke vil, det høres lite mentalt sunt ut. Din partner bør ta seg ei pære og holde snobben i plastikk om han ikke tåler flere.
endaengang Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Plastikk er ingen garanti!! Dette har ikke du noe greie på, vettu...:-)
Gjest -<<- Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 Sant nok, men da har'n i hvert fall gjort en innsats. Det er forresten garantert bare man pakker den godt nok inn - dette vet jeg forskrekkelig mye om. =P Forøvrig er jeg nok stort sett den eneste her hvis partner har rett til å bli opprørt og storforlangende om jeg skulle bli gravid ved et uhell.
♥Prinzessin♥ Skrevet 20. juli 2007 #8 Skrevet 20. juli 2007 Mener du plastfolien, -<<-? Hahaha... xD Sorry, kom bare til å tenke på den helsprø filmen du snakket om! :-)
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #11 Skrevet 21. juli 2007 Det er DITT valg til syvende og sist, om han velger å gå om du velger å beholde barnet, sier det sitt om han og da er han neppe noe å samle på allikevel
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #12 Skrevet 21. juli 2007 Dermed ser hun (deg, pil) en hel side av saken som vi aldri kan sette oss inn i. Takk, noen ganger er det vanskelig å virkelig leve seg inn i mannens side. Må være snålt! ;o)
Pysa Skrevet 21. juli 2007 #13 Skrevet 21. juli 2007 Økonomien ordner seg alltids. barn dør ikke av sult i norge. jeg har vært i din situasjon (bare med ett barn mindre), og sa fra til typen at jeg kom til å beholde barnet. det var på ingen måte et alternativ å ta abort. han måtte gjerne flytte for min del. det endte med at han ble boende, og nå elsker han begge barna sine høyere enn alt. at han flyttet ut et år senere er en annen sak. det finnes verre ting i verden enn å få et friskt barn. tar du abort, vil du kanskje angre. får du et barn til, vil du garantert ikke angre. man angrer bare på barna man ikke fikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå