Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Jeg har virkelig ikke behov for det. Allt er som før der nede. Er det bare meg som er sånn eller er vi flere? Nå velger jeg og være anonym for jeg regner med jeg kommer få endel kritikk og vil jo ikke at det skal følge meg og nicket mitt i all fremtid.
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Helt sikkert ikke :-) Jeg gjorde det heller ikke før jeg leste at om man ikke er flink med å knipe fra man er ung av og spesielt i forbindelse med svangerskap og fødsel så kan man risikere å bli lekk som litt eldre (40-50 år og oppover). Ved å knipe kan man forebygge dette. Og jeg har ikke lyst å bli lekk osm gammel i hvertfall ;-)
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Hei! Ikke meningen å kritisere eller noe, men jeg hadde det slik som deg etter førstemann. Alt var like fint og jeg hadde ingen problemer. Men sakte men sikkert begynte jeg å merke at det ikke var som det pleide alikevel. Så jeg begynte å knipe og det ble bra igjen. (Mitt råd er å knipe uansett. )
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Jeg ser ikke vitsen med og knipe når allt er bra.
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Jeg har ikke tenkt å kritisere iallefall. Slikt gjør man jo helt som man vil med. Jeg skulle bare ønske jeg var flinkere, og skal dermed prøve å skrive en knipe-tråd hver dag. Også kan de som vil, være med.
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Jeg setter ihvertfall veldig stor pris på knipetrådene. Med en gang jeg leser ordet knip så begynner jeg, er nesten blitt en refleks. Jeg føler meg og normal nedentil, men alle har godt av å knipe enten en har født eller ikke. Har ikke lyst å måtte handle tena når jeg er 50.
SOMMER :) Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 Jeg knep ikke med første (ikke er jeg flink nå heller). Da velsa var 6 mnd fikk jeg bekkenlåsning. Kiropraktor og fysioterapeut mener jeg kunne forebygget det med knipeøvelser. Da hadde musklaturen blitt sterkere. Men som sagt er jeg ikke flink til å knipe. Alltid vanskeligere med det som skal forebygge....
Alba44 Skrevet 20. juli 2007 #8 Skrevet 20. juli 2007 Føler meg som før igjen etter fødselen, men vil gjerne bli minnet på å knipe for å forebygge. Kunne vært mye flinkere til å komme på det selv, for kniper for harde livet når jeg ser knipetråder. Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå