oktober2007 Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Tida går så utrulig fort - men no er det min tur til å gå over til 3.trimester.. Reknar med dokke kjeme snart dokke inn på her også Lykke til vidare i svarngerskapet jenter!
pandabjørn Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 jeg kommer etter om 6 uker....håper tiden går litt fortere fremover
Kakebakesøte Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Det er et stort skritt i svangerskapet. Lykke til videre - jeg har en DEL uker igjen, men det går jo bare en vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå