Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt det går an å glemme fra de to andre sine babytider da :-) Bare lurer på om deres babyer har litt slim i gulp og bæsj? Jeg husker ikke hva som er vanlig og siden vi har en med laktoseintoleranse så bir jeg like bekymret hver gang jeg finner litt slim i bæsjebleiene til mini på 5 uker. Er ikke alltid det er noe der da og fargen er jo gul og fin slik den skal være. Men det er nesten alltid slim når han gulper. Er ikke så ofte han gulper heldigvis, men når han gjør det følger det nesten alltid slim med slik at selve gulpen likosm er litt hvit og slimete (sorry detaljer). Skal det være slik? Han får kun mm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

jeg har en liten jente på 4 mnd'er som gulper litt av og til... hun gulper ikke noe slim, men av og til på slutten av gulpen kommer det noe slim, men jeg synes det virker som om det er spytt. hun sikler en god del skjønner du, og det kan minne om det.

vet at når bæsjebleiene er grønne, og gjerne slimete, er det et tegn på mageknip. men hørte en eller annen plass at da skal man passe på å amme ofte slik at babyen får mye væske.

håper det går over snart! :)

Skrevet

Gulpet til gutten min er ofte litt slimete, men det er jo spy også. Jobbet i barnehage og har tørket opp slikt noen ganger fra gulvet og gjett om det er slimete.... Usj...

Ser også at det er slim i bæsjen til gutten min av og til, men jeg vet ikke om det har noe å si. Gutten min virker som han trives så tviler på at det er noe galt.

Skrevet

Min sønn har av og til slimete gulp og bæsj - regner med at det er helt normalt.

Har en storgulper - helsesøster sa at det så ut som mer av melken kom opp enn det det egentlig gjør, fordi melken er blandet med spytt. Så det forklarer vel den slimete konsistensen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...