Gå til innhold

9,5 mnd... 67 cm lang og 7,3 kg!!!! GUTT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er liten ja... flere med små babyer?

Hna er blid og fornøyd.. og veldig aktiv..

Er det noe mat jeg kan gi så han vokser mer??

Ers å redd han ikke får nok næring?

Pupp

Frokost(brød)

pupp

Grøt

pupp

middag

kvelds..

pupp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis gutten fikk for lite næring ville de vel sagt noe på helsestasjonen?? Dessuten så ser man mest på vekt i forhold til høyde, og de målene der ser jo helt normale ut sånn sett? Kanskje du og pappaen, evt andre i familien også er små? Er jo mye genetikk.

Det er store forskjeller på størrelsen til barna, uten at det trenger være unormalt.

Skrevet

Jeg er absolutt ingen ekspert, men har hørt at folk har ekstra olje i maten for å få mer kalorier i de små.

Skrevet

Ser på helsekortet at jenta mi veide det samme når hun var 9,5 mnd.

Hun var da 70 cm.

Fikk aldri bekjsed om at hun var for liten, så så lenge de ikke sier noe på helestasjonen synes jeg du burde ta det med ro og ikke stresse med å "fete" han opp...

Han er jo blid og fornøyd som du skriver...

Det virker som om han får fint med mat :-)

Skrevet

Takk for svar jenter;)

På kurven over høyde og vekt i samsvar med hverandre ligger han midt på..

Ble stressa da hs sa at vi burde komme ned og kontroll sjekke mål før 1 års kontrollen.. hadde det ikke vært for det ville jeg ikke tenkt på det en gang....

Skrevet

Babyer kommer i alle fasoner, noen store noen små. Sier de ingenting på helsestasjonen, så kan du regne med att alt er greit. Han vokser nok i sitt eget tempo. Ikke lurt å begynne å stresse med mat til de små iallefall, det ender ofte i matnekt.

Skrevet

dere har nok rett...=) takk..pappan og jeg er begge to 166 cm høye..

Skrevet

Det sa dem sikkert bare for og være høfflige. Helsesøsteren min har hvertfall sagt det hver gang vi har vært på kontroll. Så vi er alltid der og veier en gang mellom hver kontroll. (minst) ;-) Og fra 9.5 mnd til 1 år er jo en stund, så da er det vel greit og veie en gang mellom også.

Skrevet

min snupp på 6 mnd, er 67 cm lang og 7380.. og han går for å være liten.. Ligger på en av de nederste kurvene, nr to fra bunn eller noe. Men er nok ingen grunn til å bekymre seg, hadde de vært engstelige så hadde de jo sagt ifra.

Skrevet

Jeg har visst en kjempe jeg da. Min er 70cm og 8,5 kg....og det var på 5 mnd kontrollen.........hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...