Tjorven:-) Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Hei! Vi skal på svipptur til København med båten, og junior her i huset er flaskegutt. Vi har nok flasker til turen, men det jeg lurer på er det med vannet... Regner det som helt uaktuellt å bruke vannet i springen på lugaren, for det er vel sikkert sånn renset vann, som går mange runder i båtens eget renseanlegg. Men ville du ha kjøpt med noen flasker Imsdal eller Olden? -er vel like rent, eller renere, som springvann det? For varming har vi en kjekk liten vannkoker, så den saken er i orden! Setter pris på innspill! Klem fra
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 hvis du koker vannet spiller det vel ingen rolle!!?? skal du gi vann ville jeg nok kjøpt med en imsdal:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå