Gå til innhold

Vann til lille venn? -trenger synspunkt!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

 

Vi skal på svipptur til København med båten, og junior her i huset er flaskegutt. Vi har nok flasker til turen, men det jeg lurer på er det med vannet... Regner det som helt uaktuellt å bruke vannet i springen på lugaren, for det er vel sikkert sånn renset vann, som går mange runder i båtens eget renseanlegg.

 

Men ville du ha kjøpt med noen flasker Imsdal eller Olden? -er vel like rent, eller renere, som springvann det?

For varming har vi en kjekk liten vannkoker, så den saken er i orden!

 

Setter pris på innspill!

 

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du koker vannet spiller det vel ingen rolle!!?? skal du gi vann ville jeg nok kjøpt med en imsdal:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...