Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Fikk beskjed om at jeg ikke trengte å bruke apparatet jeg satt på og burde gå av så de som trengte det kunne bruke det.. What the F...?! Riktignok er jeg ikke overvektig, men tro meg.. det er FORDI jeg trener! Hvis jeg ikke trente hver dag ville kiloene garantert sette seg fast og jeg ville est ut. Så hvorfor denne holdningen til normalvektige på trening? Er ikke eneste gangen jeg har opplevd at folk insinuerer at jeg trener for hardt eller mye. Er det ren misunnelse eller hva? – Normalvektig pga trening
Lilly 79 Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Har litt problemer med å tro at noen har sagt noe slikt. Men om de har, kan det jo hende noe annet ligger til grunne or kommentaren?
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Har aldri sett damen foer eller siden, men hun virket bitter og lei av livet (og overvekten sin sikkert) Kan hende hun hadde en daarlig dag, men la det gaa utover et stakkars menneske som trener hardt for aa holde noenlunde normal vekt er vel i overkant frekt? Er som sagt ikke foerste gang jeg opplever dette, at folk ikke skjoenner at det er 90 min kondisjonstrening som holder meg i skinnet. Er en voksen dame paa 31 aar og kler meg hverken i fancy treningsklaer eller gjoer mye ut av meg paa trening.. Men begynner aa foele helsestudio og kondisjonstrening bare er for overvektige...
meg & to små vampyrer Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Du får bare si: så lenge jeg betaler min kontigent og bruker aparatene som jeg er på så er ikke min kropp og trening din sak. Hold deg unna, din bitre dame! Eller noe pengere som får frem samme mening:)
Northernlights Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 "Trener hjertet mitt" hadde jeg svart søtt ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå