7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Han får tenner, mulig det er derfor.. han er i fin form,blid og fornøyd.. spiser som vanlig.. men alt kommer jo ut bak i form av vann stakkars.. Har prøvd blåbær.. funker ikke.. hva mer kan jeg gi han? mye væske så klart...men.. mer???
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Farris og eplemos får jeg alltid beskjed om av legen til tulla her... Men hvis d ikke gir seg kan det jo være lurt med en tur til legen, kan jo være noe bakterier eller noe også...
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2007 ja, jeg har tenkt på det..eplemost og farris skal bli... stakkars lille.. han er jo ikke syk sånn ellers..
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2007 noen fler med erfaring ang diare og tenner??
cherry coke Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Her fik jenta mi alltid mageproblem i forbindelse med tannfrembrudd! Men jeg ville ha godt til legen pga fare for uttørking. Mener jeg har hørt at de skal ikke gå med diare lengre enn i 3 dager før en oppsøker lege? Mulig det er feil, men det skader ikke å ta en telefon. Lykke til:)
Sjefsmegga Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Forsøk med risgrøten til Nestlè ( den rene risgrøten, 4 mnd).. Skal vist hjelpe på diarè... Kombiner med å gi blåbærsaft. Kontakt uansett lege i dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå