Gå til innhold

Jeg er en god mor :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at jeg er en god mor, og det gir meg styrke til å takle utfordringene det fører med seg å ha barn.

Jeg gjør feil, jeg mister besinnelsen, jeg blir lei, jeg ønsker meg fri fra ungene av og til, jeg har noen ganger mest lyst til å dra dyna over hodet og late som jeg ikke hører de har våkna, og det hender jeg får lyst til å bare gå ut, låse døre og gå meg en tur og la dem seile sin egen sjø.

Men jeg elsker barna mine over alt på jord, og alt i alt er jeg en trygg, kjærlig, god og sikker mamma som gir jentene mine kjærliget, sikkerhet, trygge, faste rammer og et best mulig grunnlag i livet.

sånn - det var min lille motvekt mot tendensene til negative toner på dib :) Det er fullt mulig å være en god mor selv om man ikke gjør alt perfekt til enhver tid! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jeg også :) jeg er en god mamma, men ingen perfekt mamma.. Veldig stolt over jobben jeg gjør hehe.. Applaus til oss!

Skrevet

Jeg er også en super mamma.

Jeg satser på å gjøre ting "godt nok" ikke perfekt og det gir oss overskudd i hverdagen.

Og i dag har jeg og storebror plukket blåbær, laget syltetøy, bakt scones og sitter nå og spiser det og ser TV, babyen sover, jeg dibber.

Skrevet

har sett disse tendensene til negative toner her inne, ja. på tide med en slik tråd som dette!!

all honnør til OSS!!!!! ;)

Skrevet

You go girl=)=)=)

Helt riktig Ka-ping=) De fleste er veldigt gode foreldre til våres barn. Uansett om vi ikke er perfekte=)=)=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...