så var vi 4 Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Om ungen trenger utstyr som skal brukes hos far, er det mor eller far som skal kjøpe det. F.eks. flytevest og mor ikke har båt, eller sykkelhjelm og barnet kun har sykkel hos far? Bare lurer altså
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 vet ikke hvordan det blir lovmessig, men jeg ville nå bett pappaen om og betale for så spesefike ting.
ana baroma Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Vi har kjøpt slalomski og betalt heiskort og sånt til stesønnen min, det er jo stort sett sammen med oss han bruker det... Vi betalte for eks passet hans, siden det er vi som reiser til utlandet med han. Det er helt naturlig her i huset iallefall... var det noe sånt du mente?
jea6000 Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Her kjøper jeg det jeg trenger og far det han trenger. Pass har vi delt på, men jeg har kjøpt redningsvest og sykkelhjelm siden jeg har det her. Ting som allerede er innkjøpt som den sykkelen, og klær deler vi på å ha. Deler på bilsete og til han får kjøpt seg sitt eget.
så var vi 4 Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2007 ja det var akkurat det jeg mente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå