Duracellgirl*prøver* Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Åh... pga noe forsikringstull så får jeg ikke hentet ut skiltene mine før den 30 juli... helsikas møkka dritt altså. Åhhhhh sint sint sint. Vært nok tull med å få bilen min på veien igjen.. skulle tro det ikke er meningen den skal på veien igjen.. hem.... Men ikke noe å gjøre med det,jeg klarer ikke host opp 6000 sånn uten videre... grr...
HulaHula Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Ka som e me bilen din da? Har hatt mye små tull me min, men ser ut som d går bra nu da.. bank i bordet.. Dyrt å ha bil ( Driv å ser etter en ny, men sambo sir d e for dyrt å kjøpe ny..
Duracellgirl*prøver* Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2007 vi har pussa opp min første bil... den har stått i 4 år ca... vi har ikke så god råd så har gjort litt nå og da etter lommeboka liksom. Var på eukontroll for ei uke siden, og fikk ikke godkjent.. ble super skuffa,men ordnet opp i feilen og viste den igår.. da ble den godkjent. Så var jeg å betalte årsavgifta og for de nye skiltene. de skulle jeg få hente idag om forsikringa var iorden. men så har forsikringsselskaper bomma og satt oss på å betale forsikringa for 1 år på en gang, den kan rettes på,men tar opp til ei uke før vi får bekreftelsen på det... dermed får jeg ikke ut skiltene mine før neste mandag.. åh.... jeg som var så glad og gledet meg sånn til å at bilen min endelig var ferdig.
HulaHula Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Så kjipt da.. Da får du glede dæ te mandagen da ) Blir vel utrolig godt å ha bil igjen..
Duracellgirl*prøver* Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2007 Jo det blir deilig.... men nå må jeg være hjemme i over 1 uke til uten å komme meg noe sted så lenge gubben er på jobb... surt.. men jeg har jo klart meg en stund så en uke til gjør vel ingenting da.. snufs.
HulaHula Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Gjør vel ikke d nei, men surt da du har bil..
nove Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 Dette virker jo helt hinsides feil!! Jeg jobber selv med forsikring og vet at systemet mot biltilsynet ligger online slik at dette kan fixes på dagen uten noe problem. Vi gjør da dette daglig... Hvilket selskap benytter du i dag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå