meg & to små vampyrer Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 til min oldemor. Hun ønsker seg jo ingenting. Men har lyst å ha med noe allikevel. Hva skal man ta med til en oldemor som har alt og ikke ønsker seg noe? Blomster, eller er det oppbrukt? Sjokolade? Eller hva?
Reveenka Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Min mormor fylte 100 i våres, og ønsket seg bare bidrag til SOS barnelandsbyer så vi samlet inn penger til det. Ellers ble det jo litt blomster ved siden av, men hun var såpass redusert at hun hadde ingen glede av annet enn det som ble samlet inn(hun har alltid hatt et varmt hjerte for andre). Telegrammet fra Slottet var det nok vi andre i familien som syns var artigst, det tror jeg ikke hun brydde seg stort om c",)
meg & to små vampyrer Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2007 Skjønner. Oldemor har ikke ytret noe ønske om bidrag hit eller dit. Og spør jeg moren min så sier hun at jeg ikke skal tenke på det. men jeg kommer jo med min lille familie og vil gjerne ha med noe for å gratulere henne skikkelig da:) Hmmm...
-MtG- Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Hva med å lage en sånn liten fotobok som de har på japanphoto.no eller noe? Så kan hun få bilder av deg og familien din samlet i en søt liten bok som hun kan vise fram til de som kommer på besøk:)
SaDa Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Kan du ikke kjøpe noe hun liker da? Blomster, sjokolade feks.
meg & to små vampyrer Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2007 Tenkte på sjokolade eller blomster ja. Men tenker at kanskje det blir mye av det. Fotobok rekker jeg ikke (er i morgen dette er, he he). dessuten har hun 7 barn som hver har 3-4 barn som igjen har 3-4 barn hver. Vet ikke om hun husker meg og min sønn egentlig:)
smakk Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 Lag et familietrealbum med hennes barn, barnebarn og oldebarn (og tippoldebarn?) med navn under.
meg & to små vampyrer Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. juli 2007 Å, det skullw jeg gjerne gjort, men aner desverre ikk hvem alle de er. Det enorme mengder med mennesker det er snakk om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå