Gå til innhold

Alder..


KristinGE

Anbefalte innlegg

Hvor gamle er dere? Er 23, føler meg veldiung her jeg da men kanskje jeg tar feil? Er ingen av venninnene mine som har beg å få barn :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nettopp blitt 29, var 23 da jeg ble gravid med første. Jeg er en av de eneste i min vennegjeng som har barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21 og venter min andre... Blir 22 før gutten kommer da...

Nesten alle mine venner har barn, men det er nok fordi alle er mye eldre enn meg. Mannen min er 27...

 

Syns det er helt topp å være ung mamma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26, og flere venninner har fått eller venter barn :) Syns ikke 23 er så ungt til å få barn jeg da :) Helt passe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 19 blir 20 den 30 juli. Er kun 2 i vennegjengen min som ikke har fått barn, å alle er like gamle som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

flyttet til lambertseter forrige uke. dvs holder på å flytte inn, for temmelig kaos i leiligheten fortsatt. Like v bergkrystallen tbane. Men kommer ikke derfra så kjenner ingen der foreløpig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er oppvokst der, men bor på manglerud nå, skal snart flytte men ikke langt... Jeg er 21 snart 22 så hvis du vil ta en kaffe en dag siden du ikke kjenner mange er det bare å si fra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så hyggelig da :) kanskje vi kan ta det til uka eller noe. Men jobber på dagen så må bli etter fem da..ha en fin helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 35, og fyller 36 på termindagen, he,he. Mannen min er 31. Vi har ei tulle fra før, og henne fikk jeg da jeg var 29. Så jeg var kanskje litt sen med å komme i gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24, men blir 25 like før termin. Mannen min er 27 og blir 28 før termin. Mange av våres venner har barn nå ja, så her kommer vi etter..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 32, men rekker akkurat å bli 33 før termin. Var 25 sist. Er omtrent den eneste som er gravid nå. Alle andre venninner (bortsett fra en) er ferdig både med nr 2 og 3....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir straks 27, og sambo blir snart 29, dette er min første, hans andre. det er vel sånn 50/50 i vennegjengen hvem som har barn og ikke.

jeg synes jeg er passe alder for å få den første, for da har jeg rukket å feste fra meg, og reist en del før den lille kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har akkurat fylt 27, barnefar fyller snart 32. ingen av oss har barn fra før. så vi er kanskje litt sent ute? utdanning var viktig først... bare to av mine venninner har barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir snart 39 og venter 4 mann. Var 23 når jeg fikk første mann 25 andre og 30 tredje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 31 og pappen er 28.. dette er vår første. I vennegjengen vår blir den ene etter den andre gravid, så de fleste har ventet en stund - til utdanning, jobb og riktig mann var på plass :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25, blir 26 om en mnd ca! Jeg må også innrømme at jeg følte meg ung, men moro å se at det er så mange på "min" alder også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 23 og sambo 32. dette er vårt første barn. og vi er nr to i min vennegjeng og nr. to i hans vennegjeng. :) gleder oss veldig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 22, typen 26. har noen få andre venninner som har fått barn, eller venter. ellers er de andre temmelig verpesjuke:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er 26år og min mann er 27.

Har mange venner med barn - barn født samme år og med noen års mellomrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...