Krysia Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Første dag med ammeinnlegg på meg! Bare veldig komisk, måtte dele det med dere... Og en appell til babyen: Nå har melka kommet, når kommer du??
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 glad min baby ikke kom samtidig med melka... hehe... melka mi kom tidlig, uke 28 eller noe... men nå kan min baby og godt få komme:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå