Gjest Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 er kattevakt, men fikk kattene bare lempet i fanget før eier hastet videre. lurer nå på hvor ofte de krystall greiene i doen skal skiftes ut??? tar ut bæsjen med spade hver dag, men må vel bytte ut det andre og innemellom?? noen som skjønner hva jeg mener og kan gi meg råd!!!
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 ingen som har katt her?? eller ingen som forstår hva jeg mener? hm...
Nicita73 Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Det skal holde at du tar ut klumpene,men om det blir lite av "sanden" etterhvert kan det bare etterfylles, trenger ikke byttes. Jeg bytter all sanden en gang i mnd., ellers bare etterfyller jeg.
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Samme som nicita. Jeg tar ut klumpene og så strør jeg litt av de perlene over(fra posen) og så venter jeg til det ikke er hvitt og koselig lenger, tar a 3 uker her da, for jeg har 3 katter :-P og to doer
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 jeg har to katter. tok ut det meste av sanda forrige helg og la på en ny pose, så da vil det si at jeg kan vente litt med å bytte ut alt? det er ikke gult eller lukter.. tar ut bæsjen hver dag, ellers er det ikke noe andre klumper.. takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå