3b@rnsmor-30* Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 i dag er det strålende vær her! vi skal tusle en tur til byen nå, også er det å kose seg ute i dag! Håper det holder seg sånn.... selv om jeg ser noen stygge skyer som lurer rundt her.... Ha en fin dag alle sammen!
Veronica ♡ lille Emilie+spire Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Her (i kristiansand) er det også fantastisk vær Endelig!
3b@rnsmor-30* Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2007 så bra!!! håper det er det om en uke også! bor i kongsberg jeg, så det er ltt høyere opp i landet da... her har vi i hvertfall tatt på oss shorts og t-skjorte og går til byen nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå