Harehopp Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Dattera mi er 4 mnd og har blitt syk.. Hun er pottetett, hoster, nyser, er slapp og jeg merker at hun er i dåli form for hun skriker mye.. har ikke feber,, (enda).. Men er så tett at hun nesten ikke klarer i spise mat... Vet ikke om legen kan gøre noe heller da, men bør jeg ta henne med dit..? sånn for sikkerhets skyld,, er jo ikke noe artig å se at hun har d sånn, hun er jo så lita å...
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 jeg ville hvertfall kontaktet legen;) de kan jo gi slimoppløsende... har du prøvd "nesefrida" fra babyshop.. den er helt super til å klarne opp i små neser;)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 jeg ville tatt henne med til legen. de er så sjøre når de der så små
Learning to fly Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Jeg vill først ha gitt saltvannsdråper, og rhinox tilpasset de små. Brukt nesesuger for å få ut snørret, slik at hun fikk til å spise. Så ville jeg sett det an litt. Det er vanlig for babyer å være forkjølet.
gutt 07 + baby 09 Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Det sies at mm er så bra til det meste. Prøv å drypp/sprut noen dråper med mm i nesa hennes, fikk beskjed om dette på sykehuset. Det skal visst hjelpe å løse opp! Jeg har ikke prøvd dette selv enda, har ikke vært nødvendig. Men skal prøve viss gutten min blir tett i nesa! Lykke til! )
Lua på snei :o) Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Jeg har brukt mm flere ganger ved tett nese,det løsna bra opp i systemet det,da nøys hans så alt føyk ut )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå