pandabjørn Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 1mnd før termin for dere som ikke vet det...snakket med Nav trygd i dag, og spurte når jeg kunne sende inn søknad... de blir ikke behandlet før det er 1mnd til termin, og hvis vi sender både 2-3 mnd før så kan det bli borte hos dem det er iallefall her i Tønsberg de sier, men det kan varier fra kontor til kontor....
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Jeg prata med NAV tidligere i uka og fikk også beskjed om at det holdt å sende inn søknad ca. en mnd før termin. Ellers så kan man jo sende inn søknad etter ungen er født (3mnd?), men da får man jo ikke utbetalt penger på ei stund
pandabjørn Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2007 Ser du har termin neste mnd du har kanskje sendt inn søknad alt du da??? jeg kommer til å sende inn før babyen blir født sånn at jeg får penger når jeg har krav på det...
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Jeg sendte søknaden min på onsdag. Hadde vel egentlig tenkt å gjøre det litt tidligere, men ting tar tid, he he! Særlig når man må somle selv OG mase på mannen! Utbetalingen fra NAV skjer i slutten av hver måned, så jeg håper jeg får med meg utbetalingen i august
Raych Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Her jeg bor vil de gjerne ha søknaden 1 mnd før man skal ut i permisjon. Dette på grunn av at hvis det mangler noe fra arbeidsgiver etc har de litt bedre tid til å ordne opp i dette. Hvis man leverer 1 mnd før selve termindatoen er det jo egentlig bare ei uke på å få ordnet søknaden før første utbetaling ettersom de fleste gjerne vil ha penger fra de faktisk går ut i permisjon:)
pandabjørn Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2007 men uansett så får man ikke penger før i slutten av hver mnd...kommer helt ann på når terminen er også hvilken dato
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå