Gå til innhold

Dette passer egentlig ikke inn her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

men jeg vil gjerne være anonym... Jeg skal gifte meg til høsten, og trenger sminketips! Bruker til daglig fondation pga jeg MÅ ha det.. huden min er fæl og rødmusset. De fondationene jeg har prøvd hittil (l'oreal, maybeline osv), er greie nok, men skillet vises så enormt godt, og selve fondationen og, det ser ut som man har en maske på seg, ikke pent i daglys! Så kommer 1000-kroners spørsmålet...

Finnes det en fondation som ikke vises så godt, men likevel dekker godt? Uansett merke/pris, for dette er noe jeg har behov for når bryllupsbildene skal taes (mest sansynligvis ute), og jeg vil jo gjerne at de skal se bra ut... Kan noen være så snill å hjelpe meg?

Andre med erfaringer som dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kunne jo gått til en hudpleier ? de kan vel gi deg masse goe råd og finne en foundation som passer deg ?

synes ikke de er så flinke på feks ett parfymeri

Skrevet

Har kjøpt fra Mary Key som jeg er svært fornøyd med. Naturlig farge og blir jevnt og fint. Men det er langt mellom hver butikk. Jeg har kjøpt på homeparty.

Skrevet

id fundation er den beste og mest naturlige sminken..er kjempefornøyd jeg..men denn må jobbes litt med for å "skli" inn i huden..får ingen skiller og finnes i mange farger..koster litt da..399 - at du må ha sminkekost..men den er til gjengjeld drøy og super bra:)

Skrevet

biotherm har en god med masse fukt i, den er i tillegg veldig mild mot huden!

Skrevet

kjempe fornøyd med fondation fra Dior.. holder lenge og er jevn og fin i forhold til skille. Ser naturlig ut. Samtidig som den ikke er så veldig dyr.

Skrevet

Jeg bruker en foundation fra Clinique. Super balanced tror jeg den heter. Den ser veldig naturlig ut. Bruker også litt mineralpudder oppe på (gloMinerals, id etc). Det dekker kjempebra :o)

Skrevet

Tusen takk for tips!! )

Skrevet

Jeg ville ikke brukt en heldekkende foundation, d kan fort se ut som maske. Kjøp heller en tyntflytende, som trekker litt inn i huden(husk å smøre med fuktighetskrem først, etter å ha renset huden). Jeg fikk en prøve på en fra Yves Rocher(postordre), som jeg likte veldig godt. Spør i parfymeri om hjelp!! Husk å bruke en som ikke er for mørk i fargen, skal være så lik som mulig din naturlige farge. Bruk heller pudder(ikke krempudder) med litt mer farge, for å freshe opp litt! Gjerne solpudder(IsaDora har et kjempebra). Det syns jeg ser mest mulig naturlig ut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...