Duracellgirl*prøver* Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Hei du.. snakk om å tilfelldigvis finne noen man vet hvem er her inne.. hehe. Ikke det at jeg kjenner deg,men møtte deg for en uke siden i bursdagselskap.... hehe. Jeg ba vår felles venninne om å tipse deg om dette forumet,men så ser det jo ut til at du er her allerede jo:) Klem fra meg som slet med å få på meg skoene:)
Galskapens overhode Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Så det er deg ja.. Har fulgt med litt på deg og den voksende magen.. Må le litt.. Rart å tenke på at vi satt rett over hverandre på bordet og ikke visste.. Var fint brev du skrev til den lille forresten. Hvordan er formen?
Duracellgirl*prøver* Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2007 Merkelig det der altså, hehe. Joda formen er bra den, lysken tar livet av meg snart og morgenkvalmen er tilbake for fult.. huff... men alt i alt så føler jeg meg egentlig temmelig bra til bare å ha igjen 13 dager til terminen. Hvordan går det med deg da? sliter med kvalmen?? huff jeg missunner deg ikke det der altså...
Galskapens overhode Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Kvalmen kommer og går nå.. Sliter faktisk mest med bekkenet. Begynner i ny lærerjobb om 3,5 uker.. Skal bli spennende å se hvor lenge jeg holder ut Jeg synes du er sprek til å ha kommet så langt på vei.. ytviler på at jeg orker barneselskap når jeg har 2 uker igjen
Duracellgirl*prøver* Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2007 Åh det går nok fint i den nye jobben skal du se. (håper for din del, for guuuuud så lang tiden blir om man går hjemme.. huff) Jeg synes det er deilig å komme meg ut, dagene går mye fortere også når jeg har noe å fylle dagene med, annet enn å gå hjemme å surre rundt med husarbeide. Også var det veldig koselig å treffe noen andre damer.. jeg har ikke så mange bekjente rundt omkring her så det var bare gøy å komme i barnebursdag å få treffe dere og de flotte barna deres. Jeg har hatt kraftig bekkenløsning,men det ble bedre etter at hodet festet seg for noen uker siden... kjenner nesten ingenting i ryggen lengre,men lysken.. fy flate.. den har blir helt forferdelig.. men heldigvis ikke når jeg er oppreist. er verst når jeg har ligget i senga.. er en evig kamp for å komme seg rundt til andre siden.
Galskapens overhode Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Uff ja, jeg har noe å se fram til.. Tulla mi var bare i magen i 7,5 mndr når jeg gikk gravid sist, så rakk aldri å komme til den slitsomme tiden på slutten. Har du gått hjemme lenge nå? Når fikk du BL? Sist ble jeg sykemeldt fra uke 25, da startet bl i uke 17. Håper EGENTLIG å holde ut til uke 30 denne gangen.. men da må nok jobben tilrettelegges slik at jeg slipper å løpe for mye i trappene ja.. Blir nok bedre når jeg får begynt på behandling. Hva er det du og sjarmøren din finner på om dagene da? Ikek noe morsomt å traske hjemm i hvertfall. Her er det 1 uke + 3 dager til vesla begynner i bhg igjen. DET trenger hun.. Blir godt å leke med andre barn.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2007 Jeg jobber som sessongarbeider, er veivals sjafør og ermed å legger asfalt.. så jeg går hjemme på vinterenog jobber sommeren egentlig. derfor harjeg nå snart vært hjemme i 10mnd... så hele svangerskapet har jeg vært hjemme +litt til. jeg fikk bl fra uke 11 tror jeg sånn ca.. men ble ille først rundt uke 20... i uke 34 festet hoset seg og bekkenet ble mye bedre.. men så løsnet hodet for et par uker siden og da kom lysken med en PANG. Vi prøver å være mye ute om dagen, da får sønnen brukt litt mer energi og ikke blir så amper.. men i det været som har vært i det siste så har det blitt endel film, tegning, bading inne og modelering med kitt. Så fantastisk deilig var det å komme seg ut en tur på bursdag, og ikke bare det at vi skulle på butikken liksom. Sønnen min skal begynne i barnehage nå.. gleder oss.. skulle egentlig begynne den 15 men ble fremskyvet til den 17 pga planleggingsdager.. og det var like greit,for om jeg går overtiden så skal jeg settes igang den 15... hehe. Nå skal jeg begynne å pakke sammen litt saker og ting her.. for vi reiser på camping i kveld og skal være borte til søndag.. eneste ferien det blir på oss i år.. satser på at lillebror i magen holder seg inne litt til da. Håper at du får gå litt lengre denne gangen da, mye beskymringer som er spart ved å ikke føde for tidlig. Men du må jo sikkert være forberedt på entidlig fødsel,det måtte ei venninne av meg som fødte første 5 uker for tidlig.. hun skal ha andremann i september..og har fått beskjed om at ting kan skje når som helst nå.
Galskapens overhode Skrevet 20. juli 2007 #8 Skrevet 20. juli 2007 Du får kose deg masse på campingtur.. Og nyte det å bade Vi skal bare slappe av hjemme og kose oss i helgen.. Svigermor kommer på tirsdag og blir her i nesten 2 uker.. Kan bli spennende og utfordrende nå sambo er på jobb fra 8-16 hver ukedag.. Stor klem fra tulla og meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå