Milletrille Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Annet enn skravlesiden da bare nysgjerrig! Jeg bruker småtroll 0-1 år bryllupssiden (skal ikke gifte meg, men syns det er moro å følge med), besteforeldredebatten (eller svigermordebatten....) dåp/navnefest (skal ikke ha dåp, men kanskje navnefest) hemmelig venn (når jeg er med der) kokebok og hender jeg kikker innom kranglesiden og sexdebatten, men lite seriøst på disse sidene... Syns den listen med debatter er sååå lang, og alle kan jo ikke bli brukt like mye?? Kunne kanskje med fordel vært delt opp i litt undergrupper etc... bare en tanke fra meg det da.
*Rutletutt* Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Aller mest skravlesiden Av og til småtroll 2-3 (men kiker som regel bare innom) Kiker innomm bryllupsdebatten nå som vi skal gifte oss, og barnevogndebatten. Kokeboksidene er jeg også innom av og til:o) Da vi prøvde på nr to var jeg mye inne på Bli gravid. Før vi fant navnet til babyen var jeg endel innom navnedebatten. Keisersnittdebatten har jeg vært endel på, siden jeg tok hastesnitt med nr en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå