Circe Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Han gulper vanligvis en del. Men bedret seg betraktelig, Men i dag kommer det opp masse slim. lange tykke tråder. Virker som om det plager han en del. Bør jeg bare avvente dette eller? Se om det gir seg? Er så redd for at han skal sette det feil. Når han var noen få uker, så mistet han pusten pga dette. Da havnet vi på sykehuset. Han er 4 mnd nå.
Molait Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Med den forhistorien ville jeg virkeig tatt kontakt. Ring og hør med dem. Veldig greit hvis det forværrer seg og. Han man da allerede vært i kontakt en gang tar de en gjerne mer seriøst (virker det som) Høres jo veldig ekkelt ut! Stakkars liten. Ser du skrev i dag tidlig, hvordan er formen hans nå?
Circe Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2007 Hei.. Takk for svar Vel, det gikk egentlig over. Gulpet egentlig mye etter hvert måltid i går. Tror ikke han var helt i form jeg. Han sov mye mer enn vanlig også. Men bedret seg på kvelden. Men, han har sovet mye. La han som vanlig kl 20 i går kveld. Våknet ikke før 07.30. Merkelig. Men har fått mat nå. Ikke gulpet. Blid og fornøyd. Hadde sikkert bare en litt dårlig dag. Men hadde det fortsatt med det slimet i går, så hadde jeg nok tatt kontakt ett sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå