spix Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Skal møte svigers for første gang i helgen, og de har ikke vært veldig positive til forholdet vårt. Har vært sammen i snart to år uten at de har villet snakke med meg. Positivt at de nå vil treffe meg, men de har sagt og gjort så mye drit. Gruer meg skikkelig....
dama Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 høres merkelig ut.. hvorfor har de vært så negative da?
spix Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2007 Jeg har jo gjort den dødssynden å ha et barn med min ekssamboer. Alenemor som kjæreste til sønnen falt ikke i god jord.
grå :) Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 føler med deg. du får bare prøve å gjøre best mulig inntrykk så går det nok bra. spør ut mannen din hva de liker og spill på det om du må, men hold deg til det du kan stå for. går nok bra skal du se
Honningmelon Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Hadde det vært meg hadde jeg ikke anstrengt meg noe for at de skulle like meg. Jeg hadde bare vært meg selv, og liker de ikke den du er, kan det være det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå