Gå til innhold

Da hopper jeg videre jenter =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk positiv CB test i går 2 dager før IKM=) Og jeg er såååå glad. Endelig etter tilsammen 11 pp og 1 SA ble det klaff!

Har gått og kjent på symptomer ei hel uke nå, men turte ikke helt å stole på dem. Har jo blitt lurt før. Men denne gangen var alt sterkere på en måte. Det river nedi livmora og oppover lyskene, jeg er rett og slett støl. Er veldig svimmel, og luktesansen nærmer seg hundenivå =) Har også litt mørkere ringer rundt brystvortene, og har hatt et ubeskrivelig trykk både nedi magen og over korsryggen. Kan ikke huske at det var slik ved forrige svangerskap, da var jeg bare kvalm og hadde ømme bryster. Men det er det ikke nå. Så det er tydligvis forskjellig noen ganger også.

Ønsker dere flotte damer LYKKE TIL videre i jakten på spiren! Den sitter snart for dere også. Også må jeg tilføye at vi hadde ofte sex denne måneden, ennå jeg har ikke peiling når EL var. Har brukt tester fra billigetester og CB digital uten å finne den. Så det er ikke så lett å finne den (for meg iallefall). Og da har jeg testet 2 ganger om dagen.

Ja ja, ble et langt innlegg dette. Men nok en gang: Lykke til for dere andre også :o) Sender masse spirestøv ***** * '* * *^^^^^........^^^^^^^^------............^^^^^^^^............```````************************* * * *

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye! Kos deg med den voksende magen, og lykke til videre. Håper jeg kan joine deg på 1.trim. om ikke så alt for lenge:)

Skrevet

gratulerer så masse!!!!!

håper jeg kommer etter ganske snart;o) tror jeg fant el tilslutt, men men, må vel vente en stund til før den store symptomjakten setter i gang her;o)

nyt følelsen av et lite mirakel i magen!

*klem*

Skrevet

*suuuuger til meg masse babystøv, selvfølgelig!!!! ;o)*

Skrevet

YOU LUCKY PIG!!!!!!!!!!!

Gratulerer så utrolig kjempe masse!!!

Lykke til og kos deg med tiden fremover!!!!!!

Skrevet

Lykke til videre!!!

Gratulerer!!!

Skrevet

Tusen takk=) Dere har vært en god støtte her inne. Vi ses inne på 1. trimester da ;o)

Skrevet

Gratulerer så mye! Vi møtes på 1.trimester :-)

Skrevet

Gratulerer så mye:) lykke til:)

Skrevet

Gratulerer :=) Heldiggrisen!! Håper det klaffer for oss snart også!

Klemmer fra DollyD

Skrevet

Så koselig. Gratulerer så masse og lykke til :)

Er selv i 12. pp, så håper jeg også får en liten hybelboer snart :)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!! Håper jeg også snart kan hoppe over til 1. trimester. Suuuger til meg spirestøv og håper at tanta holder seg borte hos meg også.

Lykke til!

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ...............GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE:)

Så utrolig heldig du er:) kos deg masse med den lille spiren og lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...