Gjest Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 kan man bruke de i båt da? Og når han tisser,renner det ut av de da eller åssen funker det?
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 trodde de holdt på urin og jeg, det har jeg hørt hvertfall...
Mini m/4 Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Jeg kjøpte med bade bleier når vi dro til syden en gang, og når vi var ute å spiste hadde minsten gjort i bleia, så jag måtte skifte, fant brått ut at jeg bare hadde med badebleie og tenkte de er jo like greie de... men nei første tiss å det gikk gjennom! Aner ikke om de har blitt bedre men jeg sluttet å bruke de, for badebuksa tar jo i mot det samme!
NessaS Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Urin renner rett igjennom. De er jo designet slik at det våte renner gjennom, mens det faste blir i bleia.
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 hmmmm,er jo ikke noe særlig å bruke de da...skal være med noen i båt i dag,de har teppe i båten...what to do?
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #9 Skrevet 20. juli 2007 skulle vel helst ikke bruke det da de blir så tunge at redningsvesten ikke fungerer som den skal.
mai mammaen til to Skrevet 20. juli 2007 #10 Skrevet 20. juli 2007 bleien som datteren min brukte holder IKKE på urin iallefall... iallefall ikke når hun har badet med den... vi satt og skulle spise litt mat så satt hun på fanget mitt... da hadde hun bleie pluss badedrakt utenpå..og da kjente jeg plutselig at det ble veldig varmt nedover beina mine...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå