Gå til innhold

Hvilket barne-tv savner dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å lage en tråd om det også...

 

Savner gode gamle Kollargold jeg...husker det ble tatt av tv fordi det var voldedil...gravemaskinen gravde opp blomstene..uff og uff....det var ille i forhold til det barne-tv som finnes nå om dagen. Sett inn ekte mennesker i en del av barne-tv som er nå og det ville fått 16/18 årsgrense.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gullars

Skrevet

ja, Gullars og marianne og indigooooo.. hehe..

Skrevet

Likte Portveien 2 best av alt, jeg! :)

 

Da snakker vi flott barne-TV! Lærerikt og fint!

Skrevet

Fraglene.. :)

Skrevet

Savner Fraglene, og tøydokke Anna... To gode Naboer, andungen kvakk-kvakk... kunnet ramsa opp i evigheter, dagens barnetv holder ikke mål synes jeg!

Skrevet

Jaa! Portveien 2! ^^ Husker jeg ble skikkelig forbanna da de bytta det ut med Huset med det rare i eller noe :(

 

Ellers savner jeg Super ted, banan mannen (så endel på svensk barnetv som liten), Postmann pat og brannman sam ^^

Skrevet

Gullars og lekestua savner jeg :)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...