Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Tenkte å lage en tråd om det også... Savner gode gamle Kollargold jeg...husker det ble tatt av tv fordi det var voldedil...gravemaskinen gravde opp blomstene..uff og uff....det var ille i forhold til det barne-tv som finnes nå om dagen. Sett inn ekte mennesker i en del av barne-tv som er nå og det ville fått 16/18 årsgrense.
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 ja, Gullars og marianne og indigooooo.. hehe..
SokkeLaila Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Likte Portveien 2 best av alt, jeg! Da snakker vi flott barne-TV! Lærerikt og fint!
Jeenie Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Savner Fraglene, og tøydokke Anna... To gode Naboer, andungen kvakk-kvakk... kunnet ramsa opp i evigheter, dagens barnetv holder ikke mål synes jeg!
Pinny og lillegutt Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 Jaa! Portveien 2! ^^ Husker jeg ble skikkelig forbanna da de bytta det ut med Huset med det rare i eller noe Ellers savner jeg Super ted, banan mannen (så endel på svensk barnetv som liten), Postmann pat og brannman sam ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå