Mammaen til Tuva:) Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Jeg: 23.10.85 Samboer: 19.06.86 Datter: 24.08.06 Vil jeg og barnefar holde sammen? Vil vi få flere barn? Isåfall når? Vil han og min mor noen gang komme overens? Håper noen vil se på dette, da hadde jeg blitt evig takknemlig:)
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Det som er viktig er at du gjør dine egne valg. Slapper av med at det er slik det er. Jeg tror du har en sårhet inni deg. At du er trist for noe, men det syns ikke utenpå. Det virker som du prøver å få forholdet til å fungere. Du har ikke gitt opp enda. Du er flink til å rydde i huset ditt. Men jeg vet ikke om du får den anerkjennelsen du trenger for den jobben du gjør. Om noen år er du mye tryggere på deg selv. Da ser jeg deg alene, og du er glad. Vet ikke hvordan en skal tolke det, eller hva det betyr. Lykke til. Husk at det er du som bestemmer hvordan livet ditt skal bli. Du kan velge helt annerledes. Det er du som skal bli fornøyd. Aksepter deg selv, du er bra nok som du er:-)
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Jeg kan se for meg at du du og barnefaren holder sammen. Det at jeg ser deg alene, kan være at du frigjør deg fra din mor. Du blir mer selvstendig. At det er du som bestemmer selv, og da er ikke din mor sin mening så viktig for deg. Jeg tror det vil gå bra. Bare gi det litt tid. Det som er viktig er at du kan ha det fint med din samboer. Jeg ser at han vil møte deg, at han ønsker å ha det fint med deg. For meg ser det ut til at det kommer til å ordne seg. Hvis du er innstilt på det og ønsker det. Hvis dere ønsker det, tror jeg dere har mulighet for å få flere barn. Du er ung, har mange muligheter til å skape det livet du ønsker deg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå