Gå til innhold

Til de av dere som jakter på bryllupsbudsjett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette budsjettet passer best for de som skal ha bryllupet sitt på Stallmestergården... Som for øvrig er et dyrt sted å ha bryllup!

Vi har valgt bryllupsbudsjettet fra Ditt Bryllup... Like grei den :)

Skrevet

Det var da rart, vi har sjekket mange steder og kom rimeligst ut på stallmestergaarden:) Sparer minst 20 000.

Kommer vel gjerne litt an på hvilke type bryllup man skal ha:)

Skrevet

Eeeh... Ja, det kommer jo an på koss bryllup du skal ha... vi ville ha et der vi kom til dekka bord, og fant et der vi betaler ca 300 pr.kuvert... Det syns eg va billig! Og da får man oppdekka bord med lys og servietter, 3 retters middag og kaffe...

Koster jo bare 7500 for lokalet, og så kommer mat og drikke utenom på Moldegård...

Det er et fint lokale nær Hansaparken, og det kosta mindre enn Moldegård... Het Legenes hus i Kalfarveien...

Skrevet

Det vi slet mest med var å finne et sted man kunne ta med egen drikke og muligheter for å pynte selv, viste seg å være en vrien kombinasjon. I tillegg var fryktelig mye opptatt. Jeg blir jo helt stressa over hvor tidlig man må være ute med å bestille, vi gifter oss ikke før august neste år.

Skrevet

Halhjem cafe er et fint og billig sted... Der skal vi ha det.. Vi kan ta med brennevin sjøl, og kaker... Kan sikkert få pynte sjøl også om du vil det... Vi har tenkt å spørre om vi kan få komme dagen før å pynte litt med blomster og div... og kanskje dekke på sjøl..

Vi gifter oss 2.august neste år...

Skrevet

Hehe, ikke sant?

Sambo har ikke fridd enda, så jeg har ingen dato å forholde meg til, men lokale er bestilt... Vi ringte dit vi ønsker å ha selskapet, og de mente at det var helt nødvendig å reservere et år i forveien. Så får vi se da - hvilken dato min kjære hemmelighetsfulle spøkefugl har valgt :) Om et år +/- 2,5 mnd er jeg visst gift og i gang med prøving...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...