Mille** Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Sitter her og er skikkelig blondblond, var ikke helt meningen at det skulle bli sånn! Huff, føler meg som den fjortisen. Tro om frisøren kan fikse på håret mitt nå, elle vil det bli vanskelig?? HJELP! Gubben sa bare "i helvete...." når han så meg!!! ;o(
Mille** Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2007 Ikke gul nei, bare skikkelig blond. Ser ut som jeg gjorde da jeg var liten, blond!!!
fleXibel Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 wow.... Kanskje høre med frisøren?? Hørt iallefall at hvis en blir gul-blond etter å bleket håret kan en bruke blond farve for å rette på det...
Mille** Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2007 Vi prøvde å reparere med litt meg gyllen farge, men det gikk ikke, er fortsatt Lene Alexandra-blond!! Får vel bare lære meg sangen nå da.... ;o)
Mockanin Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Har du digre pupper i tillegg så kan jo likheten bli stor.. Bare å sette i gang å lære deg sangen og vrikkingen
Mille** Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2007 Haha.....har heldigvis ikke så store pupper! ;o)
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #8 Skrevet 20. juli 2007 Jeg må si at jeg liker holdningen din! ;o) *nynner sangen*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå