Gå til innhold

I morgen gifte vi oss!


Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg håper på fint vær!

 

Gleder meg,har ikke sovet siden 05.30,men da var tulla våken og da:)

 

Så i dag er det pynting,ønske alle gjestene fra Scotland og Quatar velkommne:)

 

hi hi:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingrene for god vær!Og vil gratulere deg på forhånd

Skrevet

Lykke til, måtte værgudene smile til dere!

Skrevet

Åååå...gled deg masse! Blir nok en flott flott dag, ønsker deg masse lykke til:D

Skrevet

Åååå...gled deg masse! Blir nok en flott flott dag, ønsker deg masse lykke til:D

Skrevet

takk takk:) har lite sommerfugler i magen:)

Skrevet

Ønske dokker masse lykke til, både med dagen og fremtiden:))

Skrevet

gratulerer,

vi har vært gift i 6 dager i dag, selv om vær gudene ikke var på vår side, var dagen helt perfekt :) men det gikk så alt for fort!!!!!!!!!

Skrevet

gratulerer så masse og lykke til,og håper været er på deres side

Skrevet

gratulerer så mye med morgen dagen!! og lykke til! =)

Skrevet

Grattis til dere begge!!!

Nyt hvert sekund av dagen - den går fryktelig fort!!!

Skrevet

Gratulerer og lykke til!! :-)

Skrevet

krysser fingre og tær for godt vær hos dere i morgen! Ønsker dere en kjempefin dag!!

Skrevet

Gratulerer så mye, og masse, masse, masse lykke til !!!!

 

Det er ikke meldt så værst vær i morgen tror jeg !!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...