Gå til innhold

Hva hadde dere gjort ( babys sovestilling)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår på 5 mnd og 1 uke liker å ligge litt over på siden når han sovner på kvelden... Ligger og vrir seg litt før hans sovner og trykker nesa opp i sprinkelbeskytteren og teppet jeg har rulla og laget en liten kant av ved hodeenden.... Har laget denne kanten fordi han som sagt elsker å trykke nesa helt oppi noe.............

det kan vel ikke gjøre noe om han ikke ligger flatt på ryggen når han er blitt over 5 mnd........... Han snur seg lett fra rygg til mage og har gjort det lenge og han er vel sterk nok til å endre stilling eller skrike hvis han ikke ligger bra eller ikke får puste??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lagt min pode på siden siden han kom til verden. Det gjorde de med han på sykehuset også. Mye fordi han gulpet en del, så jeg turte ikke ha han på magen hvis han skulle gulpe. Nå sovner han på siden, men ruller seg over på ryggen når han sover.

Skrevet

Min gutt er fire mnd og har snudd seg selv på siden lenge. Jeg lar han bare ligge lsik. Når de begynner å ordne med seg selv, så bare la de gjøre det.

Til Benni-min, de to første mine la jeg også på siden alltid for å sove, dette gjorde de også på sykehuset, men det var fordi de ofte er kvalme i starten når de nettopp er kommet ut. Der for legger mange de på siden når de er nyfødt, men på ryggen etter noen dager. Viss de gulper, så går det alltid bra, selv om de ligger på rygg. Den siste min la jeg også på siden, men han likte det ikke, så ryggen var favoritten hans. Nå i senere tid er han begynt å ligge på siden av seg selv.

Skrevet

Frøkna her er 6 mnd nå, og har holdt på å snu seg og kave rundt de siste 2 mnd. Hun lå også på siden med hodet nesten 90 gr trykt inn i sprinkelbskytteren, så ikke noe godt ut, men slik hun ville ligge,,,

Nå snur hun seg og sover på magen også.. Hvis hun ligger med ansiktet helt inni sprinkebeskyttelsen, drar jeg henne itt ned, og hender jeg flytter henne litt hvis hun ligger rart.

Men hender hun våkner når jeg tar i henne og da blir det som regle ramaskrik, så begynt å stort sett la henne ligge som hun sev ønsker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...