mamma&piratene Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Nå har mini passert 8 mnd, men de siste dagene har han begynt å våkne så mange ganger om natta...! Han har aldri sovet en hel natt uten å våkne, men nå sover han kanskje 1,5 time og så våkner han. Og i natt ville han ikke roe seg i sengen sin og til slutt la jeg han sammen m oss, og der har han sovet. Blir fryktelig trøtt av å være så mye oppe om natten.. Jeg lurer på hva d er som gjør at han våkner så mye !! Har noen av dere tips eller erfaringer?
dama Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 har ikke så mange fornuftige råd.. men jeg tror nok at jeg da ville lagt han over til meg og sovet sammen resten av natten... dere skal være utvilte hele gjengen om morgenen.. og da må man av og til gå feil vei.. minsteprinsessa på 2 er akkurat som broren sin var når han var like gammel. han er 9 nå.. han klarte ikke sovne aleine, vi måtte ligge ved siden av han til han sovnet... da han fylte 5 sluttet vi med det... da hadde vi jobbet med han et halvt år på forhånd-med femårsdagen som mål. han hadde også blitt storebror mnden før... akkurat nå ligger vi ved siden av mini, hun er så innmari aktiv at hun ikke faller til ro hvis ikke vi ligger ved siden av.. i sprinkelseng og reiseseng er det bare å legge henne ned og gå igjen... men hun er blitt for stor til det dess... så vi gjør det som vi gjør nå, og så er jeg heller forberedt på å å ta en avvenning når hun er blitt såpass stor at hun respekterer at hun skal sove og bli liggende i senga...
Harald Ripultfør Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 HEI =) Maya var også sånn (og kan fortsatt våkne endel på natta) Jeg tror det har noe med at de har begynnt å begeve seg, og de ser og opplever så mye spennende på dagen at de ikke helt klarer å roe seg. Men Maya sovnet ihvertfall igjen i sin egen seng da.. Men hvis dere må ta han opp i deres seng, og det er det som funker så tror jeg ikke jeg hadde bekymret meg så mye over det. kan godt hende det bare er en kort periode, også sover han snart i sin egen seng igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå