Gå til innhold

Hvor mange dager igjen i dag 20.07.07 da jenter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 11 dager igjen, og føler meg rimelig klar nå.. VIL møte babyen min NÅ.. Viss noen har litt fødestøv tas det i mot med stor takk.. Er sååå spent, og gleder meg til å få se at allt er bra, og finne ut om det er en gutt eller jente.. Hvor mange dager har dere igjen da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-12 dager

Settes igang om et par timer :D

Skrevet

78 dager igjen :-)

Håper det skjer noe snart, og lykke til med igangsetting!!

Skrevet

3 dager nå nærmer det seg

Skrevet

Det samme har jeg, men skal ha ks om 27 dager... Og det er plutselig ikke så lenge til:))

Skrevet

18 dager igjen her=) uff - det er leeeeenge......

Skrevet

19 dager og vondt i ryggen og her og der og LEI!

Skrevet

3 dager igjen, så innen en par uker bør han vel være her ja.. :o)(innstiller meg helt klart på overtid, her er det ikke tegn på noe som helst annet..)

Skrevet

16 dager igjen.... Ikke så veldig utålmodig enda, da jeg har en liten tass på 20 mnd som trenger sitt, men satser på at jeg blir klar for fødsel i løpet av de dagene som er igjen....

Skrevet

2! Bare venter nå vi :-)

Skrevet

81 dager igjen............................................ferie om en uke:)

Skrevet

1 dag igjen, termin imårrå :)) Men her skjer d ikkje någe så d bler nok overtid på meg :((

Skrevet

19 dager, i går hadde jeg rart vondt nedentil, så jeg håper det skjer noe snart. det hadde vært så godt. Bekkenløsningen er noe skikkelig drit..

Skrevet

6 dager på OVERTID=((( Tror jeg blir sprø av å vente!! Nå VIL jeg se gutten min som vi har venta så lenge på...KOM UT!!

Skrevet

3 dager overtid her...

Skrevet

9 daga igjen til termin, men håper at d ska skje noe snart siden slimproppen gikk i morges.Ska til jm på kontoll om en time så dah får vi se =)

Skrevet

12 dager igjen... men jenta ligger i seteleie så håper hun kommer snart så hun ikke blir så stor...

Skrevet

86 dager igjen........en god stund igjen med andre ord:)

Skrevet

19 dagar idag..på denna underbara dag!! Blir hela 32år idag..tænk och få verldens beste bursdag gave idag...men men..det låter væll vente på sig tenker jag...Gutten min kom uke37+4..och det er idag.. : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...