Gå til innhold

god morgen alle sammen....


juni-august-mai gull:):):)

Anbefalte innlegg

jeg har nå fått 3.5 time søvn og vært våken siden 4 i natt og det ser ikke ut som det blir noe mer søvn på meg nei....er så LEI det!!!! noen andre som har det slik?? hele dagen går jeg som et vrak helt til kvelden da kvikner jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ut på tur

Sover urolig, i natt var jeg oppe 4 ganger på do,bortsett fra alle drømmene sover jeg relativt godt mellom slagene. Skal bare en dag til på jobb for jeg er nå 90% sykemeldt så da tar jeg meg lange morgener, sover noen timer på dagen osv. I går sov jeg flere økter midt på dagen. 30 min her og en time der blei det til slutt 3 timer i går ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover også dorlig! Datteren min står opp mellom 6-7 om morgenen så her er det fullt kjør hele tiden. Gleder meg noe enormt til å få babien UT!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får vel si god ettermiddag jeg :)

Må si at jeg synes at lørdag 21 juli må jo være en upperlig dag å bli mamma på... kan jo håpe:) vet hvertfall at om nøyaktig fire uker så MÅ denne ungen ut enten hun vil eller ikke.

 

Ser forresten også frem til å kunne snu meg litt lettere rundt i sengen. Uttrykket "stranda hval" begynner å gi mening :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"stranda hval" ja,kjenner meg igjen der.. LEI LEI LEI!! termin om 13 dager..vil bli færdig nå!! Vil sove godt om natta, og vil ha tilbake kroppen min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe vi er nåkk lei hele gjengen her nå.jeg vil helst gå ut fra legetermin dato 12 august og ikke ul termin på 16 august....i tillegg til lite søvn klarte jeg å få muskelstrekk i skulderbladet på venster side igår,så her går jeg krokete å smerter...kjenner jeg vil ha babyen ut så ting kan normalisere seg igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sov litt på dagstid dersom du har mulighten til det! Høres ut som det er det du trenger siden du kvikner til på kveldstid, men er klar på dagen! Viktig å samle krefter til fødselen og babytida vettu :D Lykke til til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...