Gå til innhold

er dette normalt????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår er nå akkurat 5 mnd,jeg fullammer fortsatt om d har noe å si ang dette. hun har noen dgr siden fått en siden fått en slags hoste..kan høres ut som tørrhoste..hun fikk feber og ble tett i nesa.dette var dagen etter at min samboer ble tett i nesa. nå inatt har hun bynt å hoste mer å virker mere forkjøla ..tett å en måte,pluss at hun er litt varm..har ikke målt feberen idag. trodde ikke demm kunne bli syke når man fullammer..for da er de beskyttet via antistoffer i melka..men dette er joo noe jeg bare har hørt..men er det ikke sånn?flere her som har hatt syke barn før 6mnd alder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HI,her..kan jo legge til at jeg ble syk inatt,vondt i halsen osv..

Skrevet

Sønnen min var litt "hanglete" et par ganger han også, selv om vi fullammet. Det gir ikke 100% beskyttelse, så noe må man nok regne med, men mulig han hadde vært mer syk dersom vi ikke hadde ammet.. (?)

Skrevet

Min og fikk hoste og forkjølelse da jeg fullammet. Ikke uvanlig sa fastlegen min:-)

Skrevet

Min baby var faktisk den siste i barselgruppen som fikk forkjølelse til tross for at hun er det eneste flaskebarnet. Tror heller det har noe med hvilken smitte de blir utsatt for. Babyer med søsken i BH er nesten garantert å bli forkjølet. Men selvfølgelig har de godt av antistoffene i mm, dette er ikke ett anti amme innlegg.

Skrevet

Å joda, jenta mi var forkjøla to ganger på to mnd hun, og jeg fullammet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...