Gå til innhold

Alene mor???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her å tenker på hvordan det blir økonomisk for mine barn og jeg om jeg går fra mannen min?

Fortiden er jeg arbeidsledig,men har jobb i sikte.

Begge barna våre går i barnehage.

Har jeg som alene mor noen rettigheter økonomisk?Jeg vet at far må betale bidrag,men det er vel ikke allverdens..?

Huset må nok selges,eller kan jeg få noe hjelp til å sitte med det?

Takk for alle seriøse svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du har fulgt med her i det siste har du kanskje fått med deg at alenemødre er full i penger?!!Er det serru;-)Så du kommer til å få et fantastisk spennende liv i luksus,og ha bedre råd enn noen sinne!Og det beste av alt,bare sitt på rævva og ta i mot penger:-)Det er sånn det funker..

Sånn utenom det kan du gå inn på aleneforelsredeb,der er det en tråd hvor det står!

Skrevet

Jeg er alenemor og student, og jeg lover, jeg sitter aldri på rævva. Er på beina fra morgen til kveld, og de gangene jeg sitter er det med en studiebok i fanget. Til og med på bussen.

Piss off! De pengene jeg får, har jeg tjent på lik linje med alle andre.

Skrevet

Spør heller inne på aleneforeldre debatten, så får du mer vettuge svar....

Du får dekket 64 % av bhg.utgifter, og barnetrygd for en mer og overgangsstønad i 3 år (husker ikke helt reglene for dette, om det er noe aldersgrense iht barna). Økonomisk vil du klare deg, men det blir ikke fett.

Skrevet

Overskriften din gjør at jeg kroner deg til kongen og dronningen av orddeling.

Skrevet

Du får nok til at du klarer deg, ellers så får du leave mann og barn da. Så har du bare deg selv og tenke på!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...