agent Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Vannet gikk for litt over en time siden, så nå venter jeg bare på rieene.. Har pakket bagen i mellomtiden, og ser at jeg er dårlig forberedt denne gangen.. Vi har arvet mye babyklær, men jeg hadde jo tenkt at gutten skulle få noe nytt ;-) Det er vel bare to overnattinger på sykehuset, så det spørs vel hva min kjære får til midt i oppussingsprosjekt kjøkken ;-) Jeg føler meg så lite klar.. har gått på overtid med nr. 1 og 2. og denne gang ser det ut som babyen (forhåpentlig er det fortsatt gutt) kommer to uker før termindato..
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 åh... heldig du. sender du over litt fødestøv? jeg sitter her og aner ikke om jeg har rier eller maserier eller hva det er. masse lykke til ihvertfall
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 å så gøy! ønsker deg masse lykke til og håper at riene blir gode slik at du har en liten en om noen timer i armene! Stor klem fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå