Gjest Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 ikke mere melk.. lillegutt syntes ikke det kom raskt nok, og mye nok i gangen.. så han ville ikke mere.. myyye bedre med flaske... ("sier han")
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Sjarmøren sluttet og selv. Syntes det var kjempe trist jeg da for jeg var forberedt på at han skulle få så lenge han selv ville. Nå er det mme til alle måltider i kopp. Han er 10,5 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå