Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjeder meg så mye at jeg er så frista til å lage noe bakst. Men da vekker jeg sambo av litt bråk og ikke minst av duften som kommer... kansje andre naboer også vil våkne:-( Også satte jeg på litt asterix og obelix... fant ikke noe annet en kan se en natt alene.. Og virker som alle sover:-(( snufs...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida! Sitter her som vanlig jeg:(

Natten er det verste med å være gravid, føler jeg for tiden...

Jo, bak noe, også kommer du tilbake å deler med oss som er våken:D

Hørtes kjempegodt ut med noe nybakt!!

Skrevet

Jeg gikk å la meg i normal tid.. men sove??? naaaiiii... mensen er i farta og da er det panodil og ibux som er mine venner.. og når de funker da får jeg ikke sove... Jeg tror jeg vekker alle nabone mine over, under og ved siden av om jeg baker noe.. men jeg kan by på bonty:-)) det har jeg... men jeg vil ha skolekritt:-( og det er det ikke mer av her, snufs... Men gjett om jeg skal kjøpe meg snadder på lørdag. Da kommer siste bok med han potter:-) Da skal jeg benke meg fast på soverrommet... masse godis og brus og kaker....tihi...

Skrevet

Så du har håpet? jeg legger meg ikke lengre, vet at det ikke er håp! :(

Ikke greit med naboer hihi, men kanskje de blir blid av å våkne til bakelukt??... Hadde fått kickstart på dagen jeg da;) Blir så glad av nybakt lukten:D (kanskje det er et gravid symptom? hehe) Blir vel glad av alt som har med mat å gjøre for tiden:s

Jeg har peanøtter og iskald pepsi, så da er det bare å kose seg:)) Skal ha masse godis i helgen jeg og! Er lei av å gå tom for godt om kvelden.. hehe, må jo hive innpå nå som det er lov;)

Skrevet

jeg spiser sjelden godis i uka... er lissom en sjelden gang jeg spiser det i uka. Men har hatt en fast kosedag med ei anna fra bim:-)) og da koser vi oss masse med god mat og noe godis... men forrige dagen måtte jeg bare ha skolekritt... og jeg vil selfølgelig ha mer nå, og nå er det jo tomt. Jeg har nå bestemt meg... jeg skal bake coocies bare solen kommer opp... eller det blir lyst er kansje rette ordet. For sol er jo en sjelden vare på østlandet. Jeg har jo ostepop i skapet:-)) hm... tusle ut på kjøkkenet å hente kansje:-) tihi.. Jeg tror kroppen er litt sånn i gledesrus til lørdag jeg.. gleder meg sååå til å få siste boka i hånda og løøøøøøpe hjem å lese:-))))

Skrevet

Jeg skal ikke si noe på det med å spise godis i uken :s *rødmer*

Høres jo så koselig ut da! Vi skulle alle hatt en kosedag i uken;)

Hehe, du sliter med solen du også... Er ikke noe bedre her i vest! Vært litt sol i dag, men vind:( så er liksom ikke sommer... Og har ikke vært det på lenge nå.. Bare håper den kommer igjen snart! Du får rope når de er ferdig, så kommer jeg løpende for å smake! Ellerdu kan sende meg litt energi, så jeg også kan bake litt;) Men før du løper på kjøkkenet: husk gaffelen;) hehe, ellers lukter fingre og tastatur helt forferdelig! Har du forhåndsbestillt den, eller skal du bare "ut å kjøpe"?

Har en følelse av at de kommer til å gå fort... Spes med dette været!!!

Skrevet

Tihi:-)))) jeg syns at frukt egentlig smaker godt, så jeg storkoser meg med mye frukt istedenfor i ukedagene.... og får da en god samvittighet for at jeg kan kose meg på helgene:-)

Eh... oslo har nesten ikke hatt sol siden starten av juni tror jeg... var noe blått og en gul kule som titta fram fra skyene i dag. Måtte jo nesten google det, for det er så lenge siden sist:-)))

Jeg fant ut at jeg ikke orker ostepop... smatter på tyrkisp pepper... hehehehehe...

Jeg har forhåndsbestilt boka, så den ligger å venter på meg på en ark bokhandel på lørdag:))) hehehehe.... ÅÅÅÅ på lørdag skal jeg på meny her.. og der har de sånn vannbakkels med sjokoladekrem i.. nam nam nam..... det ska jeg ha da assa... også skal jeg lage klar en kyllingsalat. Elsker kyllingsalat over alt på jord....

Skrevet

Frukt ja... Er jo godt, men så var det alt styret med å skrelle å kutte og servere :s Er skikkelig lat, og hormonsk for tiden! Før i dag skjelte jeg ut brødet!!! Hehe, skal være glad det ikke er lenge igjen! Selvom det sikkert blir 4 laaaaaange uker;) Flink du! Fortjener kos i helgene du da:p

Heheheh, ser det for meg... Blå+gul kule SØK! *ler så jeg tisser nesten* Skal sende over litt gul kule om jeg ser den;) Hadde jeg tatt en tyrkisk pepper nå, så hadde jeg vel skaffet meg halsbrann fra nå av og frem til fødselen:s Må nesten holde meg til søte ting;)

Må lengre inn i byn jeg, om jeg skal finne en meny butikk! Men de har sånn: salatbar på butikken her.. Plukk og mix selv, og det er kjempe gost:D Fikk veeeeldig lyst på det nå selvfølgelig.... Har du prøvd croissant'ene de har på meny? de med sjokolade inni... Nammm, de er også KJEMPE god!!! hehe

Skrevet

Glis... hheehehehehehehe... skjelte ut brødet av alle ting lissom:-)))) Hahahahahahaha... den var god.

Er ikke godt med halsbrann assa... så hold deg langt unna alt du får det av... kose deg med sjokolade og sånt:-)))))

MMMM.. salatbar er smart å ha:-)))) men jeg har funnet ut at det er billigere å kjøpe en grilla kylling og salathode selv... faktisk mye å spare på:-))) men... crossanter???? nam... det pleier jeg alltid å spise i spania... kjøper på vei ned til stranda... og koser meg med deg med en gang vi kommer på stranda:-))) tihi... kansje jeg skal ta en crossant også på lørdag:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...