Gå til innhold

Itte trø i graset, ladies! en liten appell:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt barmhjertighet takk!

Har kost meg her inne, opplevd at man har fått glede av andres erfaringer, tips og råd og støtte, masse sympati og fine utfyllende svar. Det har kunnet være godt å være anonym når temaene har vært for personlige, men da har man også kunnet vente støtte og trøst om man har trengt det.

Leser nå om jenter som sitter gråtende med den ene og den andre bekymringen, og får tidvis

- fy faen, jeg er glad jeg ikke er i dine sko...

eller

- stakkars unge som får deg som mor...

til svar. Ballespark og steiner som ufølsomt legges til byrden.

Skuffet, skikkelig skuffet! La oss beholde den gode støttende instillingen, her da! Det skal være lov å komme med tanker og temaer som ikke er helt enkle, synes man er tøff om man tør dele dem! Blir man frustrert, får man vurdere hvorvidt det egentlig gavner andre om man blåser det ut synes jeg, og ihvertfall etterstrebe å være en smule konstruktiv.

Heldigvis gjelder det mindretallet, likevel håper jeg på bedre dager!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig!

Skrevet

Greit nok at man kan moderere seg litt ang, enkelte svar. Men av og til trenger en jo ikke alltid være enig. Når folk legger ut innlegg her som kan provosere enkelte er det lov å si noe om at en ikke er enig.

Men som sagt det er lov og moderere seg!

Skrevet

Kjære deg anonym.

Ser du skriver at det går an å moderere seg litt. Det er vel det som er ment som konstruktiv svar også? Iallefall slik jeg ser det. Det er klart det er lov å ikke være enig i alt og at en del ting kan være provoserendes for noen.

MEN, det er forskjell på å ronke og rive av seg pikken!!!

Selv om jeg ikke er enig i alt som folk måtte foreta seg...valg dem tar i livet...situasjoner de har kommet opp i....ting dem lurer på, så trenger ikke jeg å si...NEI, FY F*** så ubrukelig det går an å være...du kan jo ikke være gammel som gjør noe slikt..stakkars de rundt deg..stakkars barn som får en så ubrukelig mor...osv

Det er noe som heter å veie sine ord...og, en trenger ikke svare på alt en leser heller...om en ikke liker det som har blitt skrevet, men ikke kan klare å argumentere på en normal måte uten å henge personen ut med spydigheter kan en vel heller la være???

Skrevet

det er jo bedre å komme med forslag til hjelp, istedetfor å tråkke de ned i søla de som trenger hjelp. Er jo tross alt derfor de skriver inn her. Er jo ikke alt de kan styre selv - følelser blant anna... Hjelp de heller på vei og gi råd og støtte. Det er selvfølgelig lov å være uenig og synes ting er urimelige - men gi råd!

Skrevet

kjempeenig!!!!

har blitt skuffa mange ganger over at vi ikke her inne engang kan støtte og oppmuntre hverandre!!

kan noen ganger virke som noen går inn her på sida med ondskap i tankene...

Skrevet

Jeg blir sjokkert over hvilke reaksjoner anonym HI som er redd for å ikke bli gald i gutten sin, møter. Hun får masse fine, forståelselfulle svar, gode oppmuntringer og råd om å søke hjelp om det skulle bli vanskelig etter fødselen. Men så er det enkelte... UYFYSELIGE drittsvar, som bare viser intoleranse og fordømmelse. Det gjør meg - og andre her ser jeg, heldigvis - helt rasende!

Jeg er enig i at man må kunne gi uttrykk for at man er uenig. Det er noe helt annet enn å dra folk ned i søla etter det svakeste punktet man finner og knuse til!

Takk for svar!

Gjest Ut på tur
Skrevet

Jeg synes vi stort sett har en god tone her inne og det er jeg glad for.

Ved ett par anledninger har jeg dog reagert.

Da har jeg spurt moderator om hun ikke kan ta en titt på innleggene. Hun kan jo også se hvem de annonyme er og eventuelt se om det er de samme som går igjen. Hun har vært inne og slettet unødvendige kommentarer i tråder.Bare ett tips dersom noen ser noe som dere føler er å gå over streken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...