Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 akkurat kommet hjem etter en liten tur på terrassen til hyggelige naboen. Drukket rødvin og skravlet og fnist:-) Endelig en kveld det gikk an å sitte ute (selv om jeg hadde på meg raggsokker, fleecejakke og ullpledd;-) Jaja, koselig var det ihvertfall.... Sov godt og drøm fine drømmer:-) Og ha en riktig fin fredag - håper solen skinner på dere der dere er:-) Klem
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Rødvinsstafett? Jeg tar pinnen i kveld og håper på koselig stund med venninneprat i kveld. Sola skinner og ungene leker ute. Livet er deilig når det er sommer og sol
♥Snulder Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Nå synes jeg det er på tide at du tar med deg dine hyggelige naboer og flytter hit i nabolaget i stedet!!!!!! Vi har greie naboer vi altså, men savner litt slik derre sein-kveld-slarving-med-høy-vinglass-føring.....
Reveenka Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Det kunne jeg tenkt meg også - det blir liksom ikke det samme å sitte ved pc'en og "skravle" og drikke vin... Noe som mangler, lissom på en måte c",)
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 kanskje det var det jeg skulle gjort ja.... sette meg ute å drikke vin sammnes med sauene,istedefor å jage di ut av hagen...? tror du naboen hadde blitt inponert da?? hehe ;o) (sikkert ikke.....)
♥Snulder Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Sauejaging ja..... Du driver med dyremishandling du og??? Hahaha... vi "gamle" damene er noen fæle skapninger!
Reveenka Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 Ungene her også jager sauer - med frydefulle hyl! Nede på gården i Kongsberg har vi nemlig leid ut beite til en nabo med sau - og det er spesielt en av dem som er ekspert på å hoppe over gjerdet og gå berserk i hagen. Så den sauen er det lov å jage! Hehe - ikke legg denne ut på skravle, da! Da blir vi meldt til moderator... c",)
♥Snulder Skrevet 20. juli 2007 #8 Skrevet 20. juli 2007 Hehe.. vi har bedrevet padde-massdrap i dag vi.... Har klipt gresset!!!
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #9 Skrevet 20. juli 2007 oioioiiii,avslørt..... jeg som skrev om musa,fellene,og katta....uuups...=0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå