Gå til innhold

Og da var det natten....

Anbefalte innlegg

Skrevet

akkurat kommet hjem etter en liten tur på terrassen til hyggelige naboen. Drukket rødvin og skravlet og fnist:-) Endelig en kveld det gikk an å sitte ute (selv om jeg hadde på meg raggsokker, fleecejakke og ullpledd;-) Jaja, koselig var det ihvertfall....

Sov godt og drøm fine drømmer:-)

Og ha en riktig fin fredag - håper solen skinner på dere der dere er:-)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rødvinsstafett? Jeg tar pinnen i kveld og håper på koselig stund med venninneprat i kveld.

Sola skinner og ungene leker ute. Livet er deilig når det er sommer og sol

Skrevet

Nå synes jeg det er på tide at du tar med deg dine hyggelige naboer og flytter hit i nabolaget i stedet!!!!!! Vi har greie naboer vi altså, men savner litt slik derre sein-kveld-slarving-med-høy-vinglass-føring.....

Skrevet

Det kunne jeg tenkt meg også - det blir liksom ikke det samme å sitte ved pc'en og "skravle" og drikke vin... Noe som mangler, lissom på en måte c",)

Skrevet

kanskje det var det jeg skulle gjort ja....

sette meg ute å drikke vin sammnes med sauene,istedefor å jage di ut av hagen...? tror du naboen hadde blitt inponert da?? hehe ;o)

(sikkert ikke.....)

Skrevet

Sauejaging ja..... Du driver med dyremishandling du og??? Hahaha... vi "gamle" damene er noen fæle skapninger!

Skrevet

Ungene her også jager sauer - med frydefulle hyl! Nede på gården i Kongsberg har vi nemlig leid ut beite til en nabo med sau - og det er spesielt en av dem som er ekspert på å hoppe over gjerdet og gå berserk i hagen. Så den sauen er det lov å jage!

Hehe - ikke legg denne ut på skravle, da! Da blir vi meldt til moderator... c",)

Skrevet

Hehe.. vi har bedrevet padde-massdrap i dag vi.... Har klipt gresset!!!

Skrevet

oioioiiii,avslørt.....

jeg som skrev om musa,fellene,og katta....uuups...=0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...