Gjest Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 He he.. Jeg lurer på så mangt om dagen, he he! Første gangs vettere! Jaja.. Spm er som følgende: Gir dere barna mat så ofte de vil (hvis de feks maser en time etter de har spist) eller gir dere bare de faste 5-6 som er anbefalt daglig?? Hva gjør dere isåfall dersom de maser etter mer etter et par timer og ikke gir de??
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 får sikkert kjeft, en gir lillegutt når han er sulten.. ser ikke på klokken.. så lenge det ikke er rettt før leggetid..
Alvepike Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 hei, jeg prøvde å ikke gi henne så ofte i begynnelsen av anbefaling av hs...Var grusomt, ikke å anbefale, la de små få spise sier nå jeg
Mooncake Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Da min lille snupp var like gammel som din, inførte jeg nogelunde faste spisetider. Ca 4 t mellom hvert måltid på dagen. Det gjør livet mye enklere for deg. f.eks. gi mme rundt: kl 08, 12, 16, ca 20 og på natten. Det tok ikke lang tid å innføre denne rutinen. Jeg måtte bare passe på å "underholde" eller søve ned til neste måltid, hvis hun var urolig, til å begynne med. Deretter gikk alt som en drøm. Selv om de "maser" etter noen timer så betyr ikke det at de er sultne. Barn rundt 6 uker har et veldig sugebehov, og da kan du ta fram smokken. Det er jo ikke sikkert at dette passer alle, men... det fungerte for oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå