Gå til innhold

Jeg får ikke soooooooove!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ingen vits i å legge seg..da får man bare vonde hofter og liggesår:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lukter løsemidler av sofan min..Er d noe vi kaller gravid-nese??:P:P

Flere som ikke får sooove??

Hva gjør dere?

Skrevet

jeg får heller ikke sove,nettopp spist risgrøt med masse kanel...Er lei av å være gravid,vil at lille gullet skal komme ut...

Er nr før jeg begynner å gå trappene opp og ned helt til han kommer..(bor i 4etg)

Skrevet

Hehe, ja jeg må nok vente litt med å få ut mi tulle:P

8 uker igjen:D Går så fort atte:)

Spiser som en helt iallefall:P

Før jeg ble gravid så jeg ut som et beinrangel..heldigvis endret seg endel..tjihi:)

Skrevet

har en god stund igjen da ja...Alt er så klart her nå og jeg er rastløs til tusen...

Må vel se cold case,for det går jo ikke noe annet på tven

Skrevet

Nei, ikke stort på yv'n nei..var oppe til halv 5 forrige natt..gjesphhh!:P

Skrevet

Er bare oss som ikke får sove ikveld gitt:P

Kjeeeeeeeder seg mmed odd nordstoga her..

Skrevet

sovnet fint halv ett jeg og ligget våken siden 4 nå..sto opp for nå var keg lut lei av å høre på snorkingen til samboeren min som sover sååå godt mens jeg irreterer meg ved siden:(!....hvorfor er det så vanskelig å få sove litt....vi skal jo liksom sove mer nå,men ikke her i gården nei....

Skrevet

Jeg slet skikkelig med å sove for noen uker siden, og gjør det forsåvidt enda, men jeg fikk polarmin av legen min. Det er et ufarlig antihistamin -allergimedisin- som har trøtthet som bivirkning. Helt ufarlig for babyen, og ingen "hangover" for mamma. Det har hjulpet meg masse, var så sliten en periode at jeg bare lå rett ut- uten å få sove selvfølgelig. Snakk med legen din om dette, du trenger søvn for å bygge opp deg selv og samle krefter til fødselen og barseltiden..

Gjest Ut på tur
Skrevet

Jeg gikk og la meg på ett annet rom her en natt... forandring frydet for meg ;)

Skrevet

jeg har sovet så UTROLIG dårlig den siste tiden... Men i natt sovna jeg faktisk ganske kjapt og sov til 0900. Whuhu... helt utrolig... :)

Men husker jeg våkna mange ganger natt av at lillegutt var MEGET aktiv... Helt sykt hvor hardt han sparker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...